понеділок, 2 лютого 2015 р.

Модуль 3

На сьогоднішньому тренінгу я ознайомився з різними видами запитань:
·                     змістові;
·                     тематичні;
·                     ключові.
З ключовими запитаннями я зустрівся вперше. Мені сподобалося їх розробляти. 
Я впевнений, що в своїй педагогічній діяльності буду обов'язково їх використовувати, адже вони зацікавили мене, а отже обов'язково зацікавлять учнів до активної роботи на уроках та вивчення різноманітних тем.
Також я розробляв навчальне дослідження зі своєї теми. На мою думку, воно повинно зацікавити учнів до навчання теми .

Виношу велику подяку тренерам! Їх методи навчання дуже цікаві та корисні. Я намагаюся запам'ятовувати всі їх дії та слова, щоб використовувати у своїй подальшій тренерській діяльності.

Немає коментарів:

Дописати коментар